İzleyiciler

25 Mart 2013 Pazartesi

MERHABA

Herkese merhaba,

Artık bir blog sahibi olmanın zamanı gelmişti.Uğraşlarımın,hobilerimin sınırlı insanlarla kalmayıp daha çok kişi ile paylaşılması gerekiyordu.
Yeni bir hafta,önümüzde yeni bir ay,mis gibi bahar kokusuyla....
Bizim evimizinde yeni bir bireyi var artık;sabırsızlıkla beklediğim eşimin dırdırlarıma dayanamayarak aldığı ''kiraz ağacımız''....
Dün yeni saksısına ektik kendilerini ailecek :) Umarım yaz mevsiminde bize bol bol meyve verir,oğluşumda dalından meyve yemenin keyfine varır...





6 yorum:

  1. blog sayfan ve dolayısıyla yeni paylaşım alanımız hayırlı olsun Dilberim :)kiraz ağacınızında serpilmiş zamanlarına şahit olmayı diliyorum.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Kiraz ağacımız ile beraber blogumda büyüyecek ne güzel :)
    teşekkür ederim arkadaşım ;)

    YanıtlaSil
  3. kiraz ağacının dikiminde emeği geçen küçük ellerden, kiraz yiyeceğimiz zamanların fotoğrafları paylaşacağımız günleri sabırsızlıkla bekliyorum canım... bu arada hayırlı uğurlu olsun güzel arkadaşım...

    YanıtlaSil
  4. canım arkadaşım bir çift küçük el de kirazlarımızı toplamaya yardım edecek :)

    YanıtlaSil
  5. hayırlı olsun arkadaşım:)şu mesajı yazmak için çook uğraştım;))ve sanırım blogda açmış oldum:) tam anlamadım ama teferruatlı incelemem lazım.blog hayatına adım atar atmaz bize yeni bir uğraş daha bulmuş oldun:) blog dünyası :)))

    YanıtlaSil
  6. Seninde blogun hayırlı olsun canım benim :) ama boş bırakma sende bilgileri paylaşalım. ...

    YanıtlaSil